Tätä minä olen kaivannut.
Tätä minä olen etsinyt.
Vihdoinkin juuri Sinä olet siinä.
Sinä piirrät minulle ääriviivat ja teet minusta kokonaisen.
Tämä on sellaista elämää, josta olen yön pimeinä tunteina haaveillut.
Sellaista ihan tavallista elämää, josta ihan tavalliset arkiset asiat tekevät ainutlaatuista.
Kun Sinä kosketat minua, se tuntuu hyvältä.
Kun Sinä katsot minua ja näet vain minut, silloin sydämeni saa siivet.
Haluan, että vielä vuosienkin päästä jaksat katsoa minua niin.
Haluan, että vielä vuosienkin päästä tartut käteeni väkijoukossa, vedät minut lähellesi
ja suutelet pelkäämättä.
Haluan, että vielä silloin kun olen vanha ja ruttuinen, olen Sinulle kaikista kaunein.
Että vielä silloin kerrot rakastavasi.
Haluan vielä vuosienkin päästä suudella hyvät yöt ja herätä aamuisin viereltäsi.
Kun olen kanssasi, minussa on erilaista varmuutta.
Tämä kantaa huomiseen.
Tämä on elämää eikä jonkin paremman odottamista.
Tämä on se unelma, joka on aina ollut sisälläni.
Minä tiedän, että Sinä ymmärrät.
Sinä jaksat hymyillä, vaikka koko muu maailma murjottaisi.